Translate

donderdag 8 september 2011

Mijn sprei is af!

Nog nét geen jaar heb ik er over gedaan. En nu is ie af! Een lekker ruim sprei op ons bed. Ik ben er zelf erg blij mee en het was heerlijk om te doen. Ik vond het zo leuk dat ik nu ook een volgend sprei op de naald heb staan. Deze wordt voor Marijn. In het roze, bijna hetzelfde patroontje. Alleen ons patroontje is vierkant en die van Marijn wordt rond, meer een bloemetje. Volgens mij is het een 'Japanse bloem'. Ik 'mag' nu echt niet meer in de auto haken... En oké, ik geeft toe dat is ook wel mutserig ten top. Het was wel fijn als je lang in de auto zit, zo'n haakwerkje...

Dit is de nieuwe kleur en patroon.
En dit is ons "Liefje'  die na eindeloos gehuppel en geklier heel erg graag een dutje doet.



2 opmerkingen:

  1. prachtig en hoe kom je bij mutserig? Ook ben ik benieuwd waarom niet meer in de auto haken?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik geniet ervan, want of je bent een
    (h)eerlijk mutsje, zoals je schrijft en maakt is voor mij helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen