Translate

zaterdag 4 september 2010

Nieuwe vondst...

Vanmorgen met mijn vader en dochter naar het Nederlands Kampioenschap  palingroken in Kortenhoef geweest. Heel bijzonder toch zo'n uitje met m'n vader die niet helemaal meer de jonge God van ooit is, maar nog steeds een leuke vent en m'n dochter die groter is dan ik en toch nog met ons mee wil. Dat op zich is leuker dan die hele palingtoestand, daar ben ik niet zo van, het is meer de traditie. Anders ga ik altijd met mijn lief, maar die doet een KLIP-rit met z'n vriend in diens auto.(niet erg duurzaam die auto, wel in jaren maar niet voor 't milieu... maar wel heel vintage en leuk, dat dan weer wel!)
En ook nog prettig, in Kortenhoef scoorde ik een nieuwe 'schat'. Ik had er ooit al eentje gevonden bij de kringloop en nu een nieuwe bijpassende. Het zijn kleine schoteltjes, de diameter is maar 9,5 cm. Zo schattig. Ik probeer dan te bedenken wat er nou zo leuk is, ze zijn natuurlijk wat tuttig. Het is gewoon wat het is... zo fijn voor de heb...

 1


 2

Geen opmerkingen:

Een reactie posten