Translate

dinsdag 21 december 2010

Kerstkaarten...

Elk jaar maak ik zelf de kerstkaarten. Ik denk dat ik dat al zo'n 25 jaar doe. Het is inmiddels een hele traditie geworden. In september begin ik al met het definitieve idee en de voorbereidingen. Ik heb zelfs weleens in de zomervakantie al zitten haken voor de kerst. Hoe gek kun je zijn? Het denken voor volgend jaar begint nu al, er komt nu natuurlijk lekker veel inspiratie langs. Gewoon heerlijk om te doen.
De één is zeker beter uitgevallen dan de ander vind ik zelf. Ik heb er een aantal op foto gezet.
En ach... mijn arme kindertjes steeds. Nu krijg ik ze niet meer zover. Hoe zou dat nou toch komen?
 2010
 2009
 2008 
  (maar dan zonder blommen)
 2007

2006
Dit was tegelijkertijd ons verhuiskaartje

 2005
2004
 2003
 2002
 2001
 2000
 1999
 1996

 1990?
Hier is het mee begonnen in de jaren 80 ergens...

8 opmerkingen:

  1. En ze zijn allemaal met zoveel liefde gemaakt.
    Zijn kinderen ook niet meer "omkoopbaar" tegenwoordig??
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn misschien wel omkoopbaar maar daar doe ik dan weer niet aan mee. Ik weet ook niet of ze nu ook zo schattig over zullen komen hoewel daar vast wel iets op te verzinnen is...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOOh,wat leuk om inspiratie voor mij ( voor volgend jaar) langs te zien komen! ... en een aantal bovenste zie ik in om mij heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige verzameling heb je op deze manier - je zou er volgend jaar je adventskalender mee kunnen vullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Vooral die bovenste, dat engeltje..
    vertel me hoe je die hebt gemaakt, want die vind ik helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Juffrouw Kikkerbil ik heb je een mailtje gesttuurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige verzameling nijverheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als je oma bent kun je lekker met je kleinkinderen aan de slag. Even wachten nog. Prachtig om de groei te zien in je kerstkaarten.

    BeantwoordenVerwijderen