Translate

woensdag 18 augustus 2010

PIF...

Afgelopen week heb ik meegedaan aan voor mij iets nieuws, en zó leuk! 
PIF staat voor 'Pay it Forward' of 'Geef het door'. Het schijnt in de blog-wereld al heel bekend te zijn. Het idee is je schrijft je in, als je bij de eerste 3 zit krijg je een cadeautje opgestuurd. Vervolgens verstuur je als ontvanger zelf ook weer een cadeautje naar de eerste 3 die reageren op jouw blog.
Ik kan je zeggen het is echt heel leuk. Vanmorgen lag er bij mij in de bus een fijne e enveloppe die op zich al een feestje was door de stempels. De inhoud was helemaal heerlijk er zaten zes kraanvogeltjes in, gevouwen van hele mooie papiertjes, met prachtige printjes, en een kaart met knoopjes erop, allemaal met zoveel liefde gemaakt.
De kraanvogeltjes heb ik in het boompje van ijzerdraad gedaan dat ik van Bali heb meegenomen. Hierin horen eigenlijk bloemetjes, maar die verleppen zo snel zonder water. De vogeltjes zijn helemaal geweldig. Ik ben er helemaal blij van!
Het leuke van hieraan mee doen is, je krijgt iets wat gewoon lprettig is en vervolgens maak je zelf daarna ook weer iemand blij! Hoe simpel kan het zijn?!
Toen ik een foto maakte wilde Ot er ook even bij, nou bij deze, of misschien was het dat ze wilde weten of je deze vogeltjes ook kunt vangen...


Dus... de eerste drie die hier op reageren stuur ik een cadeautje en zij weer aan drie anderen... 

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk berichtje,blij dat je het leuk vond,en vooral de foto met de poes erbij is lief..
    Plezier bij het maken van je kadootjes
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb net reclame gemaakt voor je pif/ghd.. Hoop dat het je op weg helpt. Leuke foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag dat je je net had aangemeld voor een nieuwe PIF op 't PIF-blog! Leuk. Zal ik deze er ook bij zetten? Mail me dan maar even via ik-pif[at]home.nl
    dan hebben we er even contact over.
    Groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke foto.
    het lijkt wel een beetje op mijn katertje
    een hele fijn weekend.
    groetjes Stip

    BeantwoordenVerwijderen