Translate

woensdag 25 januari 2017

A label a day... 1

Vanaf begin 2017 zijn een heleboel mensen bezig met 'a stitch a day'. Heel erg leuk en ik dacht dat ga ik doen! Not dus. Okay misschien nog met terugwerkende kracht. Ik loop 'pas' een maand achter...
Geïnspireerd daarop ben ik intussen met mijn eigen 'a label a day' begonnen. Iets wat voor mij erg verslavend is. Even zitten borduren. Ik word extra gestimuleerd omdat ik helemaal verslaafd ben aan Netflix en daarbij moet ik iets doen. (Anders val ik in slaap..) Ik doe het al heel lang, maar meer zo nu en dan. Het is nu mijn bedoeling aan het eind van het jaar er 365 te hebben die dan een groot werk worden. Het lijkt me ook leuk de ontwikkeling in mezelf te volgen. Of blijf ik hangen? Maakt me niet uit. Ik vind het gewoon leuk. Ook hiervoor loop ik achter dat wil zeggen met het plaatsen van foto's. Ik wil gaan proberen het per week te plaatsen. Hier is mijn eerste serie. Voor een beter beeld de labeltjes zijn ongeveer tussen de 2 & 3 centimeter. Soms iets kleiner of groter zo het uitvalt. To be continued.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten