Translate

dinsdag 1 mei 2012

Layered Hat...

Op 5 april heb ik bij Dorie een workshop gedaan die gegeven werd door Charity van der Meer. Zij maakt zulke prachtige jurken en hoeden. Omdat het me steeds niet lukt een hoed te maken die ik ook echt opzet in de winter dacht ik kom dat ga ik bij haar doen. Deze workshop kreeg ik als verjaarscadeau van mij zus en een vriendin. Wat een heerlijk cadeau! Op de dag zelf was ik niet helemaal tevreden over het resultaat. Maar wel over de techniek die ik geleerd heb. Ik moet ook eens afleren om zo'n workshop te gebruiken om met een werkstuk naar huis te gaan wat hét helemaal is. Het gaat om geleerde nieuwe technieken en inzichten. En die waren er zeker. Charity is een goede en leuke docent. Inmiddels heb ik thuis een nieuwe hoed gemaakt. En daar ben ik best blij mee. Dit is 'm dan... En hier zijn de foto's van ook de andere 'workshopsters' en ook van de andere workshops van die week.




2 opmerkingen:

  1. Ik vind deze hoed geweldig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wel jammer natuurlijk dat je eerste hoed niet helemaal naar je zin is geworden, maar gelukkig is de 2e wel zoals je hem wilt! Ook deze vind ik mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen